Bet kuris garso inžinierius jums pasakys: „sukurti“ gerą būgno garsą yra vienas iš sunkiausių pratimų versle. Kodėl man pasakysi? Būgnai yra sudėtingas instrumentas, sudarytas iš kelių elementų, tokių kaip bosinis būgnas, snare būgnas, toms, cimbolai. Norint gauti gražų būgnų garsą, būtina sugebėti užfiksuoti visus šiuos elementus padėdamas mikrofoną kiekvieno iš jų priekyje. Taigi inžinierius gali pradėti maišyti kiekvieną savo maišytuvo elementą.

Galų gale, kodėl tai taip sudėtinga? Taip yra todėl, kad visi būgno elementai turi labai skirtingas garsines savybes. Tokie būgnai, kaip bosiniai būgnai ir toms, dažniausiai kuria žemas natas, cimbolai – labai aukštus tonus, o gaudyklė – šiek tiek abiejų. Norint tinkamai atkurti šiuos skirtingus antspaudus, būtina pasirinkite mikrofonus tinkamiausias kiekvienam akumuliatoriaus elementui.

Pasirodo, kad vienas iš sudėtingiausių elementų, kurį reikia tinkamai užfiksuoti ir perteikti, yra pats didžiausias: aš įvardijau bosinis būgnas ! Tai būgno apvalkalas, kuris sukuria žemiausią natą, ir jums reikia specialiai sukurto mikrofono, kad juos užfiksuotumėte žemų dažnių, kuo ištikimiausiu būdu.

Populiariausi 5 bosinių būgnų mikrofonai

1. „Shure Beta 52A“: scenos etalonas

Jei išlaikytume tik vieną, neabejotinai tai būtų šis. „Beta 52A“ galbūt nėra geriausias bosinių būgnų mikrofonas pasaulyje, tačiau jis tikriausiai valdo 99% garso inžinierių ir garso inžinierių. Tai beveik reguliavimo įranga! Tai puikiai iliustruoja Shure protėvių sėkmę specialistų, kurie šiuos modelius žino mintinai, ir dėl rimtų priežasčių: jie buvo mokomi jų studijų metu. Asmeniškai nesu didelis „Shure“ mikrofonų mėgėjas, manau, kad garsas yra šiek tiek per daug įprastas, nes visi juos naudoja pagal numatytuosius nustatymus. Tai jokiu būdu nesumažina jų aukštos kokybės, ypač tvirtumo požiūriu. Jų garsas yra tipiškas, bet ne toks didelis ir suteikia pakankamai nustatymų maišytuve, kad prisitaikytų prie prašomo stiliaus. Šiaip ar taip, jūs žinote, kad nesuklydote pasirinkdami šį smūgio būgno mikrofoną ir niekada nesulauksite bjaurios savo garso sistemos pastabos, atsinešdami jį su būgnais.


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą

2. Audix D6: varžovas

Tokiems kaip aš, kurie nėra superiniai „Shure Beta 52A“ garso gerbėjai, kiti prekės ženklai, nepaprastai motyvuoti idėjos vieną dieną nuversti titulą ginantį čempioną, pradėjo siūlyti labai įdomių alternatyvų. Turėdamas vienodai profesionalią konstrukcijos kokybę ir stulbinantį garsą be jokių specialių pritaikymų, „Audix D6“ yra smūginis būgno mikrofonas, kuris pradeda garsėti. Anksčiau laikyta keista mašina, kurią reikėjo bandyti įsitikinti jos savybėmis, dabar yra sukurta jos reputacija, o garso inžinieriai tai patvirtina su malonumu vien paminėję jos pavadinimą. Jo ypatumas yra tas, kad jo garsas turi labai ypatingą dažnio kreivę, pritaikytą šiuolaikinei muzikai, tokiai kaip metalas. Tai paprasta, tiesiog įdiekite jį priešais boso būgną arba į jį, padidinkite maišytuvo garsumą ir viskas! Šis labai intervencinis „Audix“ požiūris turi trūkumų: su D6 pasiimti bosiniai būgnai galiausiai skamba šiek tiek vienodai. Tai D6 garsas, kurį mes atpažįstame! Šis garsinis parašas nebūtinai patinka visiems, yra ir tokių, kurie jį mėgsta (kaip ir aš), ir tų, kurie nekenčia!


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą

3. Sennheiser E 602-II ir E 902: žinovams

„Shure“ ir AKG neturi garso inžinierių simpatijos. „Sennheiser“ taip pat yra labai gerai vertinamas prekės ženklas, ypač dėl labai gerai suprojektuotų stebėjimo ausinių. „Sennheiser“ serija „Evolution“ siūlo 2 labai nuoseklių ir puikios kokybės dinaminių mikrofonų serijas, 2 kokybės ir kainos lygius: „Evolution 900“ – aukščiausios klasės ir „Evolution 600“ – vidutinės klasės. Kai kurie modeliai laikomi klasikiniais, pavyzdžiui, E 609 ir E 906, tradiciškai naudojami elektrinės gitaros stiprintuvuose, ir E 604 / E904 – būgnų kamerose su jų tvirtinimo spaustuku. Jų „E 602-II“ ir „E 902“ bosinių būgnų mikrofonai yra puikios kokybės ir siūlo labai linijinį garso atkūrimą, ištikimą paimtam garsui. Garsas staiga būna mažiau spalvingas nei naudojant „Audix D6“ ar „Shure Beta 52A“, o tai reiškia, kad bosinio būgno savybes atpažinsime labiau nei mikrofono. Tarp E 602-II ir E 902 skirtumas nėra akivaizdus. E 902, išdėstytas diapazono viršuje, interpretuoja dažnius dar linijiškiau ir atrodo labiau tinkamas studijiniam darbui.


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą

4. AKG D112 MKII: AKG know-how

AKG yra vienas iš tų gerai žinomų scenos prekių ženklų, turintis tvirtus, geros kokybės mikrofonus. Joks garso inžinierius nepadarys veido priešais „D112 MKII“ ir dėl geros priežasties: jo integruotas įrišimas yra labai gerai apgalvotas (MKII versija orientuota į jo tobulinimą), o garso charakteristikos yra nepriekaištingos. Šis AKG bosinių būgnų mikrofonas, sukurtas 20–17 000 Hz dažnių diapazonui, įmontuotam vėjo filtrui ir atsparumui garso slėgiui iki 160 dB, yra sukurtas našumui ir idealiai tinka studijai.


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą

5. „Stagg 16231“: efektyvus pirmasis prizas

Įdėję į mikrofoną penkiasdešimt eurų, iš anksto žinai, kad garsas nekonkuruos su didelėmis studijomis, ir tai visai normalu. Tačiau kruopščiai pasirinktas pradinis lygis gali būti stebėtinai geros kokybės ir paprasčiausiai atlikti darbą! „Stagg“ yra šiek tiek šio segmento specialistas ir siūlo visiškai sąžiningos kokybės produktus už labai prieinamą kainą. Jos bosinis būgno mikrofonas nėra šios taisyklės išimtis ir padarys daugiau nei padės jums. Galbūt ji neranda savo vietos studijoje, tačiau gyvame garse gali nustebinti ne vieną ir gana pakelti palyginimą su 2–3 kartus brangesniu konkurentu.

„Stagg 16231“ dinaminis mikrofonas bosiniams būgnams

  • Poliarinis modelis: kardioidinis (vienakryptis) – išėjimo varža: 250 omų
  • Jautrumas: 1,2 mV / Pa; -58 DB (1V / Pa @ 1 Khz) – dažnis. Atsakymas: nuo 20Hz iki 10kHz
  • Grynasis svoris: 490 g / 17,2 uncijos – smūgio kasetė, montuojama metaliniame liejimo korpuse su universaliu 3/8 „ir 5/8“ pasukamos vielos tvirtinimu ir 3 kontaktų XLRM jungtimi

amazon

89.99


Prašome palaukti … Mes ieškome šio produkto kainos kitose svetainėse


Sukurkite įspėjimą apie kainą

Yra keletas po gaubtu

Dinaminiai bosinių būgnų mikrofonai turi kapsulę su didesne diafragma didelis skersmuo nei įprasti instrumentiniai mikrofonai. Šis didesnis nei įprastas dydis leidžia užfiksuoti žemus dažnius labiau apibrėžiant, nei gali mažų ir vidutinių kapsulių.

Bet tai dar ne viskas! Kitas svarbus reiškinys, apsunkinantis garso darbą stiprinant ar įrašant akumuliatorių, yra gana paprastas: akumuliatorius skleidžia labai garsų garsą. Pamišėlio din! Būtent čia mūsų būgniniai mikrofonai turi žinoti, kaip suvaldyti šią komplikaciją, kad būtų išvengta šios spąstų, keliančių grėsmę garso kokybei: sodrumui.

Taigi, geras bosinių būgnų mikrofonas turi atlaikyti didelius akustinius slėgius, kad užfiksuotas garsas būtų harmoningas, erdvus ir todėl bet kokia kaina būtų išvengta nemalonaus prisotinimo. Tai yra svarbiausia savybė, nes smūginis būgnas yra didžiausias statinių būgno rinkinyje, todėl jis yra vienas iš galingiausių. Mikrofono sukūrimo kokybė turės būti viršutinė, kad būtų galima tinkamai valdyti šią garso galią.

Boso būgno mikrofono dažniai

Pakalbėkime apie skaičius! Boso būgno gaminami dažniai akivaizdžiai skiriasi priklausomai nuo modelio, tačiau šiai instrumentų šeimai yra keletas bendrų savybių:

  • Spektro apačioje, rasime dažnius, prasidedančius maždaug 20 Hz, tai yra gilusis žemųjų dažnių dažnis. Tai verčia garso sistemą riaumoti kartu ir sukelia rimtas bangas, kurios kerta kūną. Turite būti labai atsargūs dėl šio dažnių diapazono, nes jei jie paprastai yra malonūs, turite žinoti, kad jais nepiktnaudžiavote, nes kitaip visas derinys bus nesuvirškinamas.
  • Žemieji viduriai nuo 80 iki 120 Hz suteikia boso būgnui kūną, kuris sukuria boso būgno pedalo smūgio garsą, kai bosas yra labai apibrėžtas. Būtent šis garsas daugiausia duos ritmą, kojos plakimą, diskotekos ritmą. Svarbu, kad šis registras būtų pakankamai didelis ir subalansuotas atsižvelgiant į boso būgno korpuso rezonansą, kad būtų gražus garsas.
  • Aukšti dažniai : Priešingai nei galima pagalvoti, boso būgno garsas nėra sudarytas tik iš žemų dažnių. Visą „smūgio“ žavesį suteikiantis elementas yra mažas aukštas dažnis, kurį galima vadinti „spragtelėjimu“, maždaug 7000–8000 Hz. Tai leidžia suteikti paskutinį prisilietimą ir suteikia labai malonų apibrėžimą. Tam tikri stiliai, tokie kaip metalas, šį dažnį išryškino labai aiškiai, kad galėtumėte aiškiai atskirti sprogimus, šiuos itin greitus dvigubo pedalo ritmus!

Bosinio būgno mikrofono pozicionavimo svarba

Jei bosinių būgnų mikrofoną būtina rinktis, svarbu nepamiršti jo padėties būgno atžvilgiu. Jums yra keletas variantų: pastatyti priešais rezonanso galvutę, apeiti ventiliacijos angą arba įdėti į statinę, daugiau ar mažiau arti smogiančios galvos … Yra daug sprendimų, kaip optimizuoti tai, ko ieškote. Paruoštos formulės nėra, viskas priklauso nuo boso būgno, jo derinimo, odos pasirinkimo, …

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *