Kiek „Facebook“ grupių esate šiuo metu? Lažinuosi, kad dauguma jūsų nežinotų tikslaus skaičiaus. Žinau, kad negalėjau.

Ar žinai, už ką dar lažinčiausi pinigų?

Yra tik kelios grupės, kurias galėtumėte iš karto pagalvoti. Tie, kurie siūlo jums vertę, kurioje jūs dalyvaujate ir kuriate santykius su kitais nariais, net jei jie tuo pačiu metu orientuojasi į savo prekės ženklus.

Tai yra standartas, kurio turėtų siekti visos grupės.

Šiame išplėstiniame įraše apžvelgsime kiekvieną dalyką, kurį turite žinoti apie „Facebook“ grupes, įskaitant tai, kodėl turėtumėte jas naudoti, kaip kurti ir palaikyti grupes, geriausią praktiką ir daug daugiau.

viršelio iliustracija

Kai baigsite skaityti, turėsite viską, ko reikia, kad jūsų grupė ne tik pradėtų veikti, bet ir klestėtų!

„Facebook“ grupės verslui nauda

Per pastaruosius kelerius metus tikriausiai pastebėjote vis daugiau atsirandančių įmonių valdomų grupių. Tai yra firminės grupės, kurios gali leisti prisijungti visiems, norintiems prisijungti, tik klientams arba tik tiems vartotojams, kurie įsigyja prenumeratos paketą per verslą, kuris apima ir pačią grupės narystę.

Yra kelios pagrindinės „Facebook“ grupių naudojimo padidėjimo priežastys. Pažvelkime į kiekvieną iš jų.

Kurkite ilgalaikius santykius su klientais

„Facebook“ grupės apskritai yra nepaprastai vertingos, tačiau jos gali turėti didžiulį poveikį, kai naudojamos jūsų rinkodaros strategijoje. Įmonės, sutelkiančios grupę aplink savo prekės ženklą – nesvarbu, ar tai yra prenumeratos paslaugos dalis, ar ne, – gali sukurti aplink ją bendruomenę.

Tai daro jūsų prekės ženklą ir produktus dar vertingesnius klientams. O kas geriau, nei suburti grupę žmonių, kurie myli tave ir tavo produktus?

Pagalvokite apie skaitmeninį pardavimo kanalą: jūs nenorite, kad žmonės tik kartą įsigytų, ir viskas. Norite juos perkelti per lojalumą propagavimui.

„Facebook“ grupė gali jums padėti tai padaryti, tuo pačiu padėdama užmegzti ryšį su savo klientais individualiai. Jie susipažįsta su kai kuriais jūsų prekės ženklo žmonėmis, o tai yra nepaprastai svarbu didinant ryšį.

Padidinkite savo organinį pasiekiamumą

2018 m. „Facebook“ išleido algoritmą, vadinamą „Facebook Zero“, ir paprasčiau tariant, tai yra priežastis, kodėl greičiausiai naujienų srautuose dominuoja grupės turinys.

Pats Zuckerbergas netgi tiesiai šviesiai pasakė, kad žmonės nori daugiau sužinoti iš šeimos, draugų ir grupių, ir būtent tai jie ketino suteikti vartotojams, todėl skirtingų grupių įrašai rodomi taip dažnai ir jūsų kanalų viršuje. Žmonės dažnai būna labai aktyvūs grupėse, prie kurių prisijungia, ir tai yra pagrindinė to bendruomenės kūrimo jausmo dalis, kurios jie siekė.

Todėl grupės turinio organinis pasiekiamumas yra žymiai geresnis nei standartinių puslapių, kurių pasiekiamumas yra apie 5,20%, jei jie našūs. Abiejose vietose galite skelbti tą patį turinį ir praktiškai garantuojate, kad grupės įrašuose pasieksite žymiai didesnį pasiekiamumą ir įtraukimą. Tai labai svarbu socialinėje žiniasklaidoje, kur jūsų turinio pateikimas žmonėms netapo puse mūšio prasmingų rezultatų siekimo prasme.

Galite pasiūlyti papildomą vertę

Mes tai nuolat matome „AdEspresso“ privačioje universiteto narių grupėje: žmonės skelbia scenarijus, klausimus ir net informaciją apie savo rinkodaros strategiją ir našumą, kurių labai mažai tikėtina, kad jie viešai skelbs, ir jie gali gauti asmeninius, ekspertų atsakymus keli skirtingi mūsų personalo nariai.

„Facebook“ grupės

Grupės taip pat turi daugybę išskirtinių funkcijų, kurios suteikia vertę naujais būdais, įskaitant mentorystės galimybes, mokymosi blokus (kurie leidžia jums organizuoti kursus platformoje) ir netgi tiesioginius stebėjimo vakarėlius su nariais. Galite sukurti išskirtinį turinį tik grupės nariams, kuris netgi gali būti naudojamas paskatinti vartotojus tapti klientais, norintiems patekti į šį išskirtinį virtualų klubą (žinoma, jei tai yra prisijungimo sąlyga).

„Facebook“ puslapis ir grupės: koks skirtumas?

Verslo įmonės to labai klausia: jei aš jau turiu puslapį, kam man reikia grupės ir koks skirtumas?

Jūsų puslapis iš esmės yra jūsų įmonės profilis. Joje pateikiama informacija apie jūsų verslą, galite rinkti apžvalgas ir įsteigti virtualią parduotuvę, o didžiausias dėmesys skiriamas jūsų skelbiamam turiniui. Kiti žmonės gali skelbti įrašus jūsų puslapyje, tačiau jis paslėptas atskirame skirtuke, kurio vartotojai turi ieškoti. Visi puslapiai pagal numatytuosius nustatymus yra vieši, tačiau galite uždrausti konkretiems vartotojams juos įtraukti.

Grupė yra „Facebook“ vieta, kurioje vartotojai gali prisijungti kaip nariai ir dažnai bendrauti su kitais. Visi priimami grupės įrašai (jei norite reikalauti administratoriaus patvirtinimo) bus rodomi grupės sklaidos kanale, o didžiausias dėmesys skiriamas sąveikai. Grupės gali būti privačios ir tai skatina bendrystės jausmą. Žmonės labiau linkę užmegzti santykius ne tik su jumis, bet ir su kitais vartotojais per grupes. Kadangi šios grupės gali būti bent pusiau privačios, čia galite bendrinti išskirtinį turinį.

Kaip sukurti grupę „Facebook“

Pasiruošę pradėti kurti „Facebook“ grupę savo verslui?

1. Galite pradėti spustelėdami „+“ šalia savo profilio nuotraukos ir radę parinktį „Grupė“.

2. Tai iškart atveria skirtuką grupės kūrimui. Viskas, ką jums reikia padaryti norint pradėti, yra nustatyti grupės pavadinimą ir pasirinkti grupės privatumo ir matomumo parinktis.

Pastebėsite, kad jei jūsų grupė nustatyta kaip „Vieša“, ji bus automatiškai matoma, o tai reiškia, kad ją gali rasti ir peržiūrėti visi. Jei nustatyta kaip „Privati“, jūs pasirinksite, ar norite, kad ji būtų paslėpta, ar matoma. Apie tai, kaip padaryti šį pasirinkimą, pakalbėsime kitame skyriuje.

3. Dabar galite pakviesti draugus iš šio ekrano, tačiau rekomenduojame palaukti, kol baigsite grupės nustatymą grupės informacijos suvestinėje. Atlikę šias kelias užduotis, eikite į priekį ir sukurkite grupę.

4. Tai atlikę, prieš kviesdami žmones, labai rekomenduojame atlikti šiuos pakeitimus:

Kaip sukurti „Facebook“ grupę verslui

Įdomu, kaip sukurti verslo grupę „Facebook“, kad būtų sukurta bendruomenė aplink tavo prekės ženklą? Pažvelkime, kaip sukurti „Facebook“ grupę verslui.

Kai vadovaujate „Facebook“ grupei, kuri skirta jūsų verslui ar prekės ženklui reklamuoti, būtina sukurti saitą tarp savo oficialaus puslapio ir grupės. Tai yra esminis skirtumas, nes tai gali padėti nukreipti srautą į savo puslapį ir sukurti prekės ženklą. Žyma „susieta“ bus rodoma iškart po viršelio nuotrauka, nurodant jūsų puslapį po grupės „Grupuoti pagal“. Matomumas negali būti daug geresnis už tai.

Su „Facebook“ ką tik išleista sąsaja, paprasčiausias būdas sukurti verslo grupę yra sukurti grupę lygiai taip pat, kaip aptarėme aukščiau, o po to paprasčiausiai pridėti susietą paskyrą.

Kairiojoje naršymo juostoje eikite į grupės nustatymus ir slinkite žemyn, kol pamatysite „Išplėstiniai nustatymai“. Parinktį pridėti susietą puslapį rasite čia, ir jums tereikia pasirinkti tinkamą puslapį iš tų, kuriuos valdote.

Kokius „Facebook“ grupės tipus turėčiau rinktis?

Kai kuriate savo grupę, paminėjome, kad turite galimybę sukurti viešą arba privačią ir paslėptą arba matomą grupę. Tai nustato, kas ir kada gali matyti skirtingas jūsų grupės dalis.

Pažvelkime į kiekvieną pasirinkimą ir į tai, kaip nuspręsti, kas jums tinka. Nepamirškite, kad tai galite bet kada redaguoti, eidami į savo nustatymus ir pakoregavę grupės privatumo ir matomumo nustatymus.

Viešosios ir privačios „Facebook“ grupės

Viešos „Facebook“ grupės gali rasti visi, kurie jų ieško, ir visi gali pamatyti, kas yra grupėje, ir ten vykstančias diskusijas. Nariai vis dar turi prašyti prisijungti, ir jie turi prisijungti, kad galėtų aktyviai dalyvauti. Visuomenės grupės negali būti paslėpti, ir jie yra geras pasirinkimas, jei norite suteikti pirmenybę kiekiui grupės narių atžvilgiu. Jei norite greitai keisti mastelį ir nesvarbu, kas prisijungs, ši parinktis gali veikti.

Tačiau daugeliu atvejų privačių „Facebook“ grupių bus geriausias pasirinkimas verslui. Jie leidžia jums kontroliuoti grupės kokybę, o daugelis narių yra labiau linkę būti investuoti ir atviresni uždarose, išskirtinėse grupėse. Jūs netgi galite nustatyti klausimus, į kuriuos žmonės turi atsakyti prieš priimdami jų prašymą prisijungti, net jei tai taip paprasta, kaip „Kokia jūsų patirtis šioje srityje?“ „Koks jūsų el. Pašto adresas yra jūsų verslo prenumerata, kad galėtume patvirtinti narystę?“ arba „Kodėl norite prisijungti prie mūsų grupės?

Atminkite, kad viskas, kas vyksta jūsų firminėje grupėje, atspindi jūsų prekės ženklą. Jei jūsų komandai pasidaro per sunku valdyti ir galų gale gausu šlamšto, nekokybiškų įrašų, tai paveiks, kaip žmonės jus mato.

Paslėptos ir matomos „Facebook“ grupės

Jei pasirenkate „Facebook“ grupę, kuri yra privati, ji gali būti paslėpta arba matoma.

Tiems, kurie daugelį metų naudojosi „Facebook“ grupėmis, privačios ir matomos grupės anksčiau buvo vadinamos „uždaromis“, o privačios ir paslėptos – slapta.

Privačias ir matomas „Facebook“ grupes galima rasti per paiešką, o norint pamatyti ką nors, kas nėra tik grupės aprašymas, nariai ir grupės istorija, reikalinga patvirtinta narystė. Jūs galite atstumti žmones. Tai pamatys ne nariai, radę jus:

Paslėptas privačias grupes gali rasti tik dabartiniai nariai ir tie, kurie jau pakviesti į grupę (net jei jie dar nėra nariai). Tik nariai gali peržiūrėti grupės turinį už aukščiau esančio laukimo salės stiliaus ekrano.

Dauguma verslo grupių yra efektyviausios, kai nustatomos kaip privačios ir matomos. Žmonės gali jus rasti ir jūs galite visiškai kontroliuoti, kas gali matyti ir peržiūrėti grupės turinį, suteikdamas jums geriausią iš abiejų pasaulių, užtikrindamas kiekio ir kokybės pusiausvyrą ir vis tiek būdamas rastas.

Paslėptos grupės yra efektyviausios vidiniam komandos naudojimui arba jei norite sukurti išskirtinę grupę, kuri yra skirta tik kvietimams ir nenori piktų žmonių, kurie nepriimami, atsako.

Kaip paskelbti „Facebook“ grupėje

Šiuo metu yra keletas paskelbimo „Facebook“ grupėje variantų, įskaitant pranešimų planavimo iš anksto variantus.

Norėdami sukurti įrašą, eikite į grupės diskusijų skirtuką ir spustelėkite raginimą „Kas jūsų galvoje“.

Tada galite įvesti įrašą, pridėdami teksto, vaizdų, vaizdo įrašų, gifų ir žymų. Šiuo metu galite nedelsdami paskelbti įrašą. Taip pat galite jį suplanuoti vėlesniam laikui spustelėdami mažą kalendoriaus piktogramą, esančią šalia skirtuko „Paskelbti“.

Spustelėję kalendorių galite tiksliai pasirinkti datą ir laiką, kada norite paskelbti įrašą. Tai leidžia kurti turinį iš anksto, tuo pačiu užtikrinant, kad niekada nepraleisite didžiausio paskelbimo laiko.

Be to, galite suplanuoti įrašus (ir peržiūrėti kalendoriuje esantį turinį) per grupės naršymo skirtuką kairėje pusėje esančiame skiltyje „Suplanuoti įrašai“. Čia galite sukurti naują turinį ir nustatyti, kada jis bus paskelbtas.

Norėdami dar labiau palengvinti užimtus socialinius vadybininkus, bandančius valdyti kelias platformas, taip pat galite suplanuoti įrašus „Facebook“ grupėse naudodamiesi trečiųjų šalių valdymo programine įranga. Mano pageidaujamas organinių grupių turinio pasirinkimas yra „Hootsuite“.

Tai palengvina turinio kalendoriaus valdymą visuose socialiniuose kanaluose, įskaitant „Facebook“ grupę. Kaip tai veikia, galite pamatyti čia:

„Pro“ patarimas: Štai kaip pridėti „Facebook“ grupę ar puslapį prie „Hootsuite“ profilio.

Įvairūs „Facebook“ grupių naudojimo verslui būdai

Aptarėme „Facebook“ grupių naudą verslui, tačiau jūsų matomi pranašumai visiškai priklausys nuo to, kaip nuspręsite naudoti grupę ir kokiam tikslui ji skirta.

Pažvelkime į keletą pagrindinių būdų, kaip įmonės gali naudoti grupes savo prekės ženklo naudai.

Kaip…

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *