Vienas dydis netinka visiems

 

Priešingai nei įprasta manyti, mechaninių ir automatizuotų automobilių stovėjimo aikštelė egzistuoja daugiau nei 100 metų, o pirmasis mechaninis automobilių stovėjimo garažas buvo atidarytas Paryžiuje 1905 m. Nuo tada pramonė patyrė didžiulį augimą ir pertvarką ir tapo labai technologinės pažangos požiūriu; taip sukuriant platų automatinių parkavimo sprendimų (APS) asortimentą, kurie visi turi labai skirtingas charakteristikas.

 

Pavyzdžiui, Rotary sistemos pirmtakas („Pater Noster“) iš pradžių buvo sukurtas po „Ferris Wheel“, todėl rotacinės sistemos gali savarankiškai pastatyti ir priimti transporto priemones be jokio žmogaus įsikišimo, sukdamosi aukštyn ir žemyn „karuselėje“. judesio tipas, o dvikryptės (arba dėlionės) sistemos atlieka visas stovėjimo ir pakėlimo užduotis, judėdami transporto priemones tiek vertikaliai, tiek horizontaliai konstrukcijos viduje.

 

Rotacinės sistemos yra mažiau lanksčios reikiamo pločio ir aukščio atžvilgiu, o dvikryptės sistemos yra modulinės, leidžiančios konfigūracijas, kurių plotis, lygių skaičius ir reikalingas aukštis tarp lygių yra skirtingi.

 

Yra keletas priklausomų sistemų (reikalingas operatorius), nepriklausomų sistemų (operatoriaus nereikia), duobių sistemų, rotacinių sistemų, dvikrypčių ar dėlionių sistemų, stelažų ir bėgių sistemų, AGV ir hibridinių sistemų; bet čia svarbu ne žinoti ir suprasti, kaip veikia kiekviena rinkoje esanti sistema, bet žinoti ir suprasti, kad ne visos sistemos tinka visoms programoms .

 

Kai kurios sistemos gali netikti mažesnio tūrio programoms, kai kurios sistemos negali pasiūlyti lankstumo dirbti su mažesniais lubų aukščiais, kai kurios sistemos gali eiti po žeme, kai kurios sistemos gali neveikti po žeme ir pan. Ir pan. svarbu žinoti apie automatizuotą parkavimą.

 

Integratoriaus vaidmuo

 

Dažniausias spąstas, kurį matėme integruodami automatizuotą automobilių stovėjimo aikštelę, yra tai, kad projektai ateina į mus vertinti, kai jie jau yra sukurti.

 

Projektas turi visas galimybes integruoti automatizuotą automobilių stovėjimo aikštelę, parkavimo pėdsakus galima sumažinti iki trečdalio, o kitus (ypač vertingus) du trečdalius išlaisvinti daugiau pajamų gaunantiems kvadratiniams metrams, architektas turi visą laisvę pertvarkyti, kūrėjas daro projektas būtų pelningesnis, nuomininkai turės daugiau patogumų, tonos bus sutaupytos kasant ir dar viena tona nereikės statyti rampų; visi taip jaudinasi! Išskyrus tai, kad reikia perkelti visas pastato kolonas …

 

Kaip ir bet kurioje kitoje pramonėje, vienas susijusios prekybos ekspertas neatlieka užduočių, kurios priklauso kitai kompetencijos sričiai. Kitaip tariant, rangovai nesudaro architektūrinių ar konstrukcinių planų, elektros inžinieriai neprojektuoja mechaninių įrenginių, o priešgaisrinės apsaugos ekspertai nesikiša į aplinkos tvarkymą (nebent tai kelia gaisro pavojų); tačiau visi šie specialistai išmano visą industriją ir geba skaityti, interpretuoti ir perduoti kitų profesijų atstovų darbą, kad galėtų dirbti kartu viename projekte.

 

Tai veikia taip pat ir su automatizuotu parkavimo integratoriumi. „Integrator“ yra šios srities ekspertas. Nesvarbu, kas yra integratorius ar su kokia įmone nusprendėte dirbti, būtina, kad ekspertas įvertintų projektą ir nustatytų, kuris automatizuotas parkavimo sprendimas geriausiai tinka konkretiems konkretaus projekto poreikiams.

 

Integratorius apžvelgs visus kintamuosius: Kokie yra erdvės matmenys? Koks yra turimas aukštis? Ar įmanoma eiti į pogrindį? Ar reikia eiti į pogrindį? Ar svetainės nelyginė geometrija? Kiek norimų ar reikalingų automobilių stovėjimo aikštelių? Sąrašas yra ilgas, tačiau esmė ta, kad tinkamiausias automatizuoto parkavimo sprendimas jūsų projektui gali būti tik tada, kai automatizuotas automobilių stovėjimo aikštelės ekspertas peržiūrės visus šiuos kintamuosius ir atsakys į visus šiuos klausimus.

 

Tada „Integrator“ labai glaudžiai bendradarbiaus su projektu „Architektas“, „Statybų inžinierius“ ir visus kitus susijusius specialistus, kad nustatytų geriausią ir efektyviausią būdą integruoti šį pagal užsakymą pasirinktą automatizuotą parkavimo sprendimą į projektą; išvengti galimų konfliktų su kitais kritiniais sandoriais ir projekto reikalavimais.

 

Šis supratimas nukelia į trečią svarbiausią dalyką, kurį reikia žinoti …

Automatizuoto parkavimo viršutinės ir neigiamos pusės

Automatinių parkavimo sprendimų privalumas yra tas, kad jie siūlo nepakartojamą lankstumą, palyginti su alternatyvomis, tačiau trūkumas yra tas, kad juos labai sunku standartizuoti.

 

Kokie yra sistemos matmenys? Kiek transporto priemonių galiu sutalpinti į šį kvadratinį metrą? Kokia kaina? Kaip veikia sąsaja su vartotoju? Na, priklauso, priklauso, priklauso ir priklauso …

 

Galite pasakyti, kad automatizuoti parkavimo sprendimai yra „specialiai sukurti“, todėl į visus šiuos klausimus nėra tiesaus atsakymo. Matmenys priklausys nuo sistemos tipo ir konfigūracijos, kai kurie sprendimai gali geriausiai pasitarnauti naudojant daugiau nei vieno tipo sistemas, o kai kurie sprendimai gali veikti geriausiai kartu.

 

Integratorius taip pat gali pateikti numatomą kainą už gardą, tačiau kaina taip pat priklausys nuo pasirinktos sistemos tipo ir pagalbinių komponentų, kurie bus reikalingi ar pageidaujami norint, kad sistema ir operacija pažymėtų visus projekto langelius.

 

Vartotojo sąsajos gali pereiti nuo paprastos klaviatūros iki pirštų atspaudų „parktronikai

atpažinimo technologijos, o vartotojai taip pat gali valdyti sistemas naudodamiesi mobiliąja programa. Sąsajos galimybės taip pat yra plačios ir joms visoms tenka skirtingos išlaidos.

 

Kaina taip pat skiriasi priklausomai nuo projektui pasirinktos technologijos ar sistemos; tačiau, kaip nuorodą, visi galime sutikti, kad kelių lygių betoninių parkavimo konstrukcijų statybos kaina yra apie 25 000–30 000 USD už prekystalį. Kai kurios automatizuotos parkavimo sistemos gali būti maždaug 20 000 USD ar mažesnės už vieną gardą, kitos sudėtingesnės sistemos gali būti artimesnės 25–30 tūkstančių santykiui, tačiau tikroji APS vertė viršija vien tik matavimo matmenis „įstrigimas per gardą“.

 

Automatinės parkavimo sistemos žymiai sumažina žemės įsigijimo išlaidas ir (arba) žymiai padidina pajamas duodančius kvadratinius metrus. Automatinės parkavimo sistemos taip pat labai sumažina eksploatavimo ir priežiūros išlaidas, yra efektyvesnės energijai ir tvaresnės.

 

Bet kokiu atveju, jei turite klausimų, ar APS yra geriausias pasirinkimas jūsų projektui, ar tai padės pagerinti dizainą, maksimaliai išnaudoti erdvę ir padaryti jūsų projektą įgyvendinamą bei pelningesnį, jūs žinote, ką turite daryti… su automatizuotu parkavimo integratoriumi, pvz., „Automated Parking Corp.“

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *