Apibrėžkite tiksliai, kas yra skaitmeninė rinkodara, naudojant „5Ds of Digital“ ir „Smart Insights RACE Framework“
Mano neseniai paskelbtame tinklaraščio įraše apie 2021 m. Skaitmenines tendencijas rodomos naujausios naujovės, tačiau čia mes klausiame savęs, kas yra skaitmeninė rinkodara? Tai svarbu, nes kai kurioms įmonėms, ypač labiau tradiciniams rinkodaros specialistams ar verslo savininkams, „skaitmeninis“ paprasčiau reiškia „mūsų svetainė“ arba „mūsų„ Facebook “puslapis“. Šis mąstymas riboja valdomų dalykų apimtį ir galimybes, o tai reiškia, kad gali būti praleista veikla, kurią reikėtų valdyti.
Planuokite savo skaitmeninius kanalus
„RACE Framework“ suplanuoja internetinę klientų kelionę per visus galimus sąlyčio taškus ir parodo visų jūsų skaitmeninių kanalų mastą ir galimybes - ne tik „svetainę“ ar „Facebook“ puslapį.
Šioje „Reach“, „Act“, „Convert“ ir „Engage“ sistemoje visais kanalais galite efektyviai įgyvendinti skaitmeninę praktiką savo organizacijoje, planuodami, tvarkydami ir optimizuodami savo skaitmeninę laikmeną, skaitmeninę patirtį ir skaitmeninius duomenis.
RACE praktinis skaitmeninės strategijos mokymosi kelias
Rinkodaros strategijos ir planavimo įrankių rinkinio dalis
Sužinokite, kaip sukurti ir įgyvendinti integruotą daugiakanalės rinkodaros planą
Sužinokite daugiau
Skaitmeninės rinkodaros 5D
Norint suprasti skaitmeninės reikšmės rinkodaros ateitį bet kuriame versle, naudinga apgalvoti, kokią auditorijos sąveiką turime suprasti ir valdyti. Šiandienos rinkodara yra daug daugiau auditorijos sąveikos rūšių nei svetainė ar el. Paštas … Tai apima šių „5D skaitmeninių“, kuriuos apibrėžiau naujausio savo skaitmeninės rinkodaros atnaujinimo įvade: strategija, planavimas ir įgyvendinimas, valdymą ir panaudojimą. .
5D apibrėžia vartotojų galimybes bendrauti su prekės ženklais ir įmonėms įvairiais būdais pasiekti ir mokytis iš savo auditorijos:
- Skaitmeniniai prietaisai - auditorijos naudojasi prekės ženklais, kai jie bendrauja su verslo svetainėmis ir programomis mobiliesiems, paprastai naudodami sujungtus įrenginius, įskaitant išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius, stalinius kompiuterius, televizorius ir žaidimų įrenginius.
- Skaitmeninės platformos - Daugiausia sąveikos šiuose įrenginiuose atliekama naudojant naršyklę ar programas iš pagrindinių platformų ar paslaugų, tai yra „Facebook“ (ir „Instagram“), „Google“ (ir „YouTube“), „Twitter“ ir „LinkedIn“.
- Skaitmeninė laikmena - skirtingi mokami, turimi ir uždirbti ryšių kanalai, skirti auditorijai pasiekti ir įtraukti, įskaitant reklamą, el. Paštą ir žinutes, paieškos sistemas ir socialinius tinklus.
- Skaitmeniniai duomenys - įžvalgos įmonės renka apie savo auditorijos profilius ir sąveiką su verslu, kurį dabar daugelyje šalių reikia saugoti įstatymais.
- Skaitmeninės technologijos - rinkodaros technologija ar „martech“ rinkinys, kurį įmonės naudoja kurdamos interaktyvias patirtis nuo svetainių ir programų mobiliesiems iki parduotuvių kioskų ir el. Pašto kampanijų.
Apibrėžti skaitmeninę rinkodarą
Interneto ir kitų žiniasklaidos priemonių bei technologijų naudojimas „šiuolaikinei rinkodarai“ paremti sukėlė neabejotiną etikečių ir žargono asortimentą, kurį sukūrė tiek mokslininkai, tiek profesionalai. Tai buvo vadinama skaitmenine rinkodara, interneto rinkodara, elektronine rinkodara ir internetine rinkodara, ir šie alternatyvūs terminai laikui bėgant skyrėsi … kaip rodo šis „Google Trends“ siužetas nuo 2014 iki 2021 m.
Galite pastebėti, kad skaitmeninė rinkodara yra dažniausiai vartojamas terminas, kaip matome iš šių apibrėžimų, todėl būtent į tai ir orientuojamės.
Ar svarbios apibrėžtys? Manome, kad taip yra, nes ypač organizacijos viduje ar tarp verslo ir jos klientų mums reikia aiškumo, kad palaikytume skaitmeninę transformaciją palaikančius tikslus ir veiklą.
Skaitmeninės transformacijos mokymosi kelias
Skaitmeninės rinkodaros transformavimo valdymo rinkinio dalis
Norėdami suplanuoti, valdyti ir optimizuoti skaitmeninės rinkodaros veiklą strateginiu lygiu, naudokite duomenimis pagrįstą metodą
Sužinokite daugiau
Kas yra skaitmeninė rinkodara?
Paruoštas iki paprasčiausio pavidalo ir apibrėžtas mano knygoje Skaitmeninė rinkodara: strategija, įgyvendinimas ir praktika taip paprastai:
„Pasiekti rinkodaros tikslus taikant skaitmenines technologijas ir žiniasklaidą.“
Aš praplečiu šį apibrėžimą, įtraukdamas įvairių formų įmonės buvimo ir dalyvavimo internete formose valdymą, pvz., Įmonės svetaines, programas mobiliesiems ir įmonės socialinės žiniasklaidos puslapius.
Tai yra kartu su internetinio ryšio metodais, įskaitant paieškos sistemų rinkodarą, socialinės žiniasklaidos rinkodarą, internetinę reklamą, el. Pašto rinkodarą ir partnerystės susitarimus su kitomis svetainėmis.
Pagrindinis modulis
Skaitmeninės strategijos sėkmės veiksniai
Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir planavimo įrankių rinkinio dalis
Sužinokite, kaip apibrėžti viskanalio rinkodaros strategijos struktūrą ir apimtį
Sužinokite daugiau
Šie metodai naudojami siekiant pritraukti naujų klientų ir teikti paslaugas esamiems klientams, kurie padeda plėtoti santykius su klientais per E-CRM ir rinkodaros automatizavimą.
Tačiau norint, kad skaitmeninė programa būtų sėkminga, vis tiek būtina integruoti skaitmenines technologijas su tradicinėmis laikmenomis, tokiomis kaip spausdinta, televizija ir tiesioginis paštas, kaip daugiakanalės rinkodaros komunikacijos dalį.
Pažvelgus į šiuos kitus apibrėžimus, tokius kaip šis SAS apibrėžimas arba šis alternatyvus apibrėžimas iš Vikipedijos, galime pastebėti, kad dažnai dėmesys sutelkiamas į produktų ir paslaugų reklamavimą naudojant skaitmeninę laikmeną, o ne į holistiškesnį apibrėžimą, apimantį klientų patirtį, santykių plėtrą. ir pabrėžiant daugiakanalės integracijos svarbą.
Pagrindinis modulis
Daugiakanalis pardavimas
Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir planavimo įrankių rinkinio dalis
Sužinokite, kaip peržiūrėti skaitmeninės rinkodaros kanalų integravimo su fiziniais kanalais, susijusiais su žmonių sąveika, galimybes
Sužinokite daugiau
Taigi mums termino taikymo sritis turėtų apimti veiklą per visą kliento gyvavimo ciklą:
- Skaitmeninės žiniasklaidos ir ryšių kanalai.
- Skaitmeninės ir mobiliosios funkcijos, tokios kaip interneto dizainas ir mobiliosios programos.
- Perspektyvų ir santykių su klientais valdymas naudojant rinkodaros automatizavimą.
- Skaitmeninė strategija ir daugiakanalės komunikacijos bei patirties integravimas.
- Skaitmeninės technologijos ir platformos, skirtos valdyti visą skaitmeninę veiklą.
Skaitmeninių platformų vaidmuo palaikant integruotą daugiakanalę rinkodarą yra labai svarbi visų rinkodaros strategijų dalis. Internetinius kanalus taip pat galima valdyti palaikant visą pirkimo procesą nuo išankstinio pardavimo iki pardavimo iki pardavimo ir tolesnio santykių su klientais plėtojimo. Rinkodaros specialistai, turintys skaitmeninių įgūdžių, dalyvaujantys specializuotose skaitmeninės ar integruotos rinkodaros komandose, leidžia įmonėms pasinaudoti skaitmeninėmis technologijomis ir žiniasklaida, kad pasiektų šiuos tikslus.
Apibrėžti rinkodarą
Svarbu prisiminti, kad, nepaisant to, kad skaitmeninės technologijos naudoja skirtingus komunikacijos metodus nei tradicinė rinkodara, jos galutiniai tikslai nesiskiria nuo tų tikslų, kuriuos rinkodara turėjo visada. Gali būti lengva nustatyti skaitmeninius tikslus, pagrįstus „tuštybės metrika“, pvz., „Patinka“ ar pasekėjų skaičiumi, todėl naudinga turėti omenyje šį „Chartered Institute of Marketing“ pateiktą rinkodaros apibrėžimą:
„Rinkodara yra valdymo procesas, atsakingas už pelningą klientų poreikių nustatymą, numatymą ir patenkinimą“.
Šis apibrėžimas pabrėžia rinkodaros orientavimąsi į klientą ir kartu reiškia poreikį susieti su kitomis verslo operacijomis, kad būtų pasiektas šis pelningumas. Vis dėlto tai yra silpnas skaitmeninės veiklos apibrėžimas, nes jame neakcentuojama komunikacija, kuri yra tokia svarbi skaitmeninei veiklai.
Skaitmeninės rinkodaros kompetencijos srityje mano bendraautorius PR Smithas ir aš pažymime, kad skaitmeninė rinkodara gali būti naudojama šiems tikslams įgyvendinti taip:
- Identifikuojantis - internetas gali būti naudojamas rinkodaros tyrimams išsiaiškinti klientų poreikius ir norus
- Numatyti - internetas suteikia papildomą kanalą, kuriuo klientai gali naudotis informacija ir pirkti - šios paklausos įvertinimas yra pagrindinis reguliuojant išteklių paskirstymą.
- Patenkina - pagrindinis sėkmės veiksnys yra klientų pasitenkinimas tinkamu kanalu, kuris kelia tokius klausimus: ar svetainę lengva naudoti, ar ji veikia tinkamai, koks yra susijusių klientų aptarnavimo standartas ir kaip siunčiami fiziniai produktai?
Skaitmeninių kanalų optimizavimas gali būti keblus ir paprastas apibrėžimas nebūtinai reiškia tai, kas naudinga siekiant verslo tikslų. Čia atsiranda „RACE Framework“, nes tai gali padėti planuoti, valdyti ir optimizuoti savo skaitmeninę strategiją.
Pagrindinis modulis
Suformuokite planą naudodamiesi RACE planavimo sistema
Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir planavimo įrankių rinkinio dalis
Sužinokite, kaip susisteminti išsamų viskanalio rinkodaros planą, naudojant „Smart Insights RACE“ planavimo sistemą
Sužinokite daugiau
Mūsų grafinis apibendrintas skaitmeninės rinkodaros srities apibrėžimas
Mes sukūrėme šį naują vaizdinį apibrėžimą, kuriame apibendrinamos visos skaitmeninės veiklos, kurias reikia valdyti „Smart Insights RACE Famework“. Jis naudojamas naujame, 6-ajame Dave’o skaitmeninės rinkodaros knygos leidime. Infografija skirstoma į veiklą, skirtą skaitmeninei strategijai kurti ir valdyti viršuje, iki rinkodaros veiklos apačioje.
RACE praktinis skaitmeninės strategijos mokymosi kelias
Rinkodaros strategijos ir planavimo įrankių rinkinio dalis
Sužinokite, kaip sukurti ir įgyvendinti integruotą daugiakanalės rinkodaros planą
Sužinokite daugiau
Taigi, skaitmeninė rinkodara yra skaitmeninių technologijų panaudojimas rinkodaros tikslams pasiekti. Nebūtina, kad skaitmeninė įranga visada būtų atskirta nuo rinkodaros skyriaus kaip visuma, nes abiejų tikslai yra vienodi. Tačiau kol kas tai išlieka naudingu terminu, nes norint skaitmeniniu būdu efektyviai naudoti skaitmenines technologijas, reikia tam tikrų įgūdžių.