Ateinančiais mėnesiais viskas pasikeis Tulūzos aglomeracijos parko ir važiavimo įrenginiuose. Čia yra visi projektai, kuriuos „Tisséo“ pradės gerinti automobilių stovėjimo aikštelę.

Ateinančiais metais aglomeracijoje bus išplėsta daugybė „park-and-ride“ įrenginių
Per ateinančius metus aglomeracijoje bus padidinta daugybė „park-and-ride“ įrenginių (© Tisséo)

Dažnai sočios „Tisséo“ estafetės automobilių stovėjimo aikštelės yra nuolat didėjančio metro naudojimo Tulūzoje aukos . Norėdama atgauti vietas, kuriose užima siurbiamųjų puodelių automobiliai, miesto transporto organizavimo tarnyba 2017 m. Pradžioje pradėjo bilietų pardavimo kampaniją visose šiose parko ir važiavimo vietose.

Pasak jos prezidento Jeano-Michelio Latteso , verbalizacija automobilininkams, kurie nieko nemokėdami paliko savo transporto priemones aikštelėje „važiuok ir važiuok“, leido susigrąžinti maždaug 1000 vietų, kurios metro naudotojams tapo neprieinamos. Yra beveik 1/6 osios bendro pajėgumo Park and Ride Tulūzoje.

Prieigos sistemos keitimas

Po šio pirmojo veiksmo „Tisséo“ ruošiasi pradėti didesnį visų savo automobilių stovėjimo aikštelių atnaujinimo planą , taip pat naujų automobilių stovėjimo aikštelių statybą miesto centre ir pakraštyje.

Nuo 2019 m. „Tisséo“ atnaujins savo automobilių stovėjimo aikštelių valdymo sistemą ir pakeis įvažiavimo į savo automobilių stovėjimo aikšteles sistemą. Tuomet visose „park-and-ride“ patalpose bus įrengta nauja prieigos sistema, kuri ypač integruos transporto priemonių valstybinių numerių skaitymą.

„Tisséo“ prezidentas Jeanas Michelis Lattesas nurodo:

Dabartinei mūsų sistemai yra daugiau nei 15 metų ir ji nebeatsako į dabartinį iššūkį, t. Y. Sugebėti atskirti  įprastus abonentus nuo atsitiktinių vartotojų. Antras iššūkis yra išsiaiškinti, ar negalime tam tikru metu savo automobilių stovėjimo aikštelėje pasiūlyti vietų, kurios yra tam tikrus kriterijus atitinkantiems vairuotojams.

Gyventojų automobilių stovėjimo pasiūlymo link?

Akivaizdu, kad Tisséo atėjus prie šios naujos prieigos sistemos, bus apmąstyta galimybė pasiūlyti gyventojams stovėti naktį Toulouse gyventojams, kurie su savo transporto priemone važiuoja pakraštyje ir kurie mieste neranda vietų parkavimui. jie grįžta vakare.

Be šio dabartinės sistemos pertvarkymo, „Tisséo“ pradėjo planą išplėsti dabartines automobilių stovėjimo aikšteles  ir pastatyti naujas automobilių stovėjimo aikšteles. 2016 m. Paskelbtas planas, kurio tikslas – iki 2020 m. Pasiūlyti 1000 papildomų vietų ir iki 2025–2030 m. Dar padidinti automobilių stovėjimo aikštelių talpą.

Vykdomų automobilių stovėjimo aikštelių išplėtimo planas

Pirmajame šio plano etape, dėl kurio 2016 m. Spalio mėn. Balsavo Tisséo sąjungos komitetas, numatyta išplėsti keletą „park-and-ride“ įrenginių metro A ir B linijose.

Taip pat skaitykite

Pirmasis rūpestis bus „ Basso Cambo“ parkas ir važiavimas su 525 papildomomis erdvėmis . Projektą sudaro „automobilių stovėjimo vietų, esančių aplink mazgą, skaičiaus didinimas , taip pat parduotuvių pasiūlymas pirmajame aukšte “, – apibūdina Tisséo.

Dėl šios plėtros bus pertvarkyta visa automobilių stovėjimo aplinka, sukuriant takus pėstiesiems ir dviratininkams bei įrengiant naują privažiavimo kelią, kad būtų lengviau atvykti automobiliams ir sukurti dviračių parką . Trumpai tariant, „Basso-Cambo“ Tisséo sukurs tikrą multimodalinį mazgą, kuriame bus lengviau palikti „carpooling“.

Automobilių stovėjimo aikštelių pritaikymas naujoms transporto rūšims

Kuriant tikrus multimodalinių mainų polius dabartinėse automobilių stovėjimo aikštelėse, pritaikant juos naujoms Tulūzos gyventojų kelionių praktikoms, tokia filosofija lydės „Tisséo“ plėtros planą.

Pirma, sukūrus  naują 500 vietų automobilių stovėjimo aikštelę  būsimoje Pietų miesto keltuvo Oncopole stotyje . Projektas, kuris turėtų suteikti galimybę tam tikriems aglomeracijos pietų gyventojams palikti savo transporto priemonę, užuot važiavę visiškai prisotintu žiediniu keliu …

Taip pat skaitykite

Papildomos vietos visur

„ Argoulets“ (1 000 vietų), „ Balma-Gramont“ (1 000 vietų), „ Jolimont“ (300 vietų) ir „ Borderouge“ (1140 vietų) „park- and – ride“ įrenginiai taip pat yra skirti modernizuotiems daugiarūšiams mazgams . „Toulouse Métropole“ taip pat įtraukė juos į „Dessine-Moi Toulouse“, „kvietimą į naujoviškus miesto projektus“, kurio rezultatai bus žinomi 2019 m. Pavasarį.

Taip pat skaitykite

Kiekvienai automobilių stovėjimo aikštelei Tisséo pateikė keletą gairių. „Borderouge“ operatorius turės integruoti „parktronikai

 300 papildomų vietų sukūrimą per silosinę automobilių stovėjimo aikštelę. Remiantis mūsų žiniomis, „Tisséo“ siekia padvigubinti „Balma-Gramont“ parko ir važiavimo pajėgumus, padvigubindami tai kartu su kelių tinklo modernizavimu Tulūzos rytuose.

Taip pat skaitykite

Naujos automobilių stovėjimo aikštelės Paul-Sabatier universitete link

Kalbant apie Ramonvilio terminalo automobilių stovėjimo aikštelę, jos talpa bus padidinta  200 vietų, vėlgi sukuriant silosinę automobilių stovėjimo aikštelę. „Darbas vyksta tarp Tisséo ir Ramonvilio miesto rotušės“, – nurodo Jeanas-Michelis Lattesas, nurodydamas, kad buvo pradėta svarstyti norint sukurti automobilių stovėjimo aikštelę Paul-Sabatier universiteto lygiu, kuri taps vieta sankryžos tarp B metro linijos ir keltuvo.

Tada sunaikinta prisotinta arenos automobilių stovėjimo aikštelė buvo atstatyta

Kaip jums sakė „Actu Toulouse“, Tisséo taip pat nori sunaikinti Tulūzoje labiausiai prisotintą Arènes automobilių stovėjimo aikštelę . Idėja būtų ją atstatyti toje pačioje vietoje, padidinant jos pajėgumus pastatant naują automobilių stovėjimo aikštelę. Tikslus tvarkaraštis dar nebuvo nustatytas.

https://ledauto.lt/straipsniai/parktronikai-su-montavimu/

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *