K Andasamy Subramani, gydytojas, vadovaujantis Vellore krikščionių medicinos koledžo intensyviosios terapijos skyriui, nemoka sąskaitų už elektrą! Taip, jūs teisingai perskaitėte. Viskas dėl penkių kW galios saulės jėgainės, tiekiančios elektrą visam jo namui. Jis taip pat turi sodą ant stogo, kuris palaiko jo namų vėsumą, tačiau lietaus vandens surinkimo bakas po jo automobilio stovėjimo angomis tikrai atkreipia žmonių dėmesį „parktronikai

.


Kiekvienas vandens lašas yra brangus. Patikrinkite šiuos vandenį taupančius adapterius „The Better India Shop“ čia.


Maždaug prieš 10–12 metų „Subramani“ vartų bendruomenė ėmė spręsti vandens problemas ir ėmė galvoti apie išsaugojimo būdus.

Automobilių aikštelė prieš statant kasyklą

Vieną dieną, kai jis lietumi ėjo asfaltuotu taku savo draugijos teritorijoje, Subramani pastebėjo, kad visas lietaus vanduo teka į kanalizaciją. Nors tai nebuvo kažkas naujo ir tęsėsi nuo to laiko, kai atsirado butas, stebėdamas gėlo vandens švaistymą, Subramani sugalvojo, kaip jį sustabdyti.

„Ant kelių pastatėme greičio pertraukiklius ir pastatėme konstrukcijas požeminiam vandeniui papildyti. Mes net paėmėme vandenį nuo klubo stogo ir įdėjome jį į įkrovimo duobes “, – pasakojo jis. Greičio pertraukikliai sulėtino greitį ir nukreipė vandens srautą iš korpuso vamzdžio į įkrovimo duobes, iškastas 30 pėdų giliai į žemę.

Šios pratybos vyko bendruomenės lygiu.

Tačiau dirbdamas asmeniniu lygiu, Subramani maždaug prieš ketverius metus savo namuose sukonstravo lietaus vandens surinkimo sistemą.

Vykdoma

Padedamas savo draugo, statybos inžinieriaus, Subramani įsigijo reikiamą medžiagą, kreipėsi į Mokslo ir aplinkos centrą (CSE) Delį ir įvairius kitus interneto šaltinius, kad padėtų išsiaiškinti techninius dalykus. „Subramani“ sugebėjo pastatyti sistemą 4 mln. Jis sako, kad dabar statybos kaina būtų 10 tūkst.

Du draugai ketverius metus stebėjo lietaus įpročius ir rinko duomenis, kad įvertintų, koks turėtų būti bako talpa.

Tada jie pastatė 60 000 litrų talpos po automobilių stovėjimo aikštele. Bet kodėl automobilių stovėjimo aikštelė? Subramani tvirtai tiki, kad nešvaistys, ir tai apima erdvę. Jis nusprendė, kad teritorija po automobilių stovėjimo aikštele, kuri paprastai liktų nenaudojama, puikiai tinka šiai konstrukcijai.

Pirmiausia jie iškasė cisternos ertmę automobilių stovėjimo aikštelėje. Tada jie pastatė dviejų pakopų filtravimo sistemą, kurios pirmasis lygis yra anglis ir žvyras. Antrasis lygis susideda iš trijų žvyro sluoksnių ir vieno upės smėlio sluoksnio, skirtas organinėms medžiagoms ir mikrobams apdoroti bei kvapui patikrinti. Vamzdis sujungia stogą su filtravimo įrenginiu, o kitas jungia filtravimo įrenginį su šuliniu. Šachta yra padengta betono plokšte, kurioje lengvai telpa iki 3 tonų svorio. Subramani sako, kad ant jo gali pasistatyti tris automobilius. Kadangi saulės spinduliuose nepatenka saulės spinduliai, tai pašalina dumblių susidarymo tikimybę, o vanduo lieka švarus.

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *