Ar girdėjote, kad socialinės žiniasklaidos reklama neveda rezultatų?

Arba, kad reklamuojantis „Facebook“ nebeapsimoka su kitų socialinių platformų evoliucija?

Jei taip, pagalvokite dar kartą.

Toliau pateikiamos tik 10 priežasčių, kodėl turėtumėte įtraukti „Facebook“ į savo rinkodaros rinkinį - pabrėždami pagrindinius jo skirtumus, palyginti su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis, ir pranašumus prieš kitus skaitmeninius kanalus.

1. Pasiekite plačią auditoriją

Neabejotinai „Facebook“ reklamuotojams siūlo vieną didžiausių vartotojų bazių.

„Statista“ duomenimis, 2021 m. Liepos mėn. „Facebook“ visame pasaulyje turėjo daugiau nei 2,6 milijardo vartotojų.

Tai yra daugiau nei bet kuri kita socialinės žiniasklaidos platforma ir antroji vieta galbūt tik „Google“ paieškos vartotojams.
10 geriausių „Facebook“ rinkodaros privalumų jūsų verslui
„Facebook“ auditorija nėra vien tik didelė, ji apima daugelį demografinių grupių.

Nesvarbu, kam jūsų verslas rūpinasi, turėtumėte sugebėti rasti norimą auditorijos profilį „Facebook“.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Nors „Facebook“ kreipiasi į jaunesnius vartotojus, o 62 proc. Vartotojų yra nuo 18 iki 34 metų, „Facebook“ pritraukia visų kartų vartotojus, o 38 proc. - nuo 35 iki 65 metų.

Būtent vyresnio amžiaus demografinės grupės yra sparčiausiai augantys „Facebook“ vartotojų segmentai.

Nuo 2015 m. „Facebook“ kūdikių boomerių (gimusių 1946–1964 m.) Skaičius stabiliai augo dviženkliais skaičiais, o „Tyliosios kartos“ (gimusių 1945 m. Ar anksčiau) „Facebook“ dalys beveik padvigubėjo, praneša „Pew Research Center“.

2. Derinimas tiek su B2C, tiek su B2B verslu

Ar girdėjote, kad „Facebook“ reklama skirta tik B2C verslui?

Pasiruoškite nustebti, kaip B2B įmonės taip pat gali vykdyti sėkmingas kampanijas „Facebook“.

Verslo sprendimus priimantys asmenys „Facebook“ praleidžia 74% daugiau laiko nei kiti žmonės.

B2B erdvė yra konkurencinga, o tai reiškia, kad B2B rinkodaros specialistai turi būti agresyvūs, naudodami „Facebook“.

Tačiau tinkamas taikymas, skelbimų formatas, žinučių siuntimas ir „Facebook“ nesinaudojančių vartotojų patirtis jūsų svetainėje tikrai yra sėkmės galimybė.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

„Facebook“ pakartotinė rinkodara yra mažiausia B2B rinkodaros specialistų vertybė.

Mes dažnai pamirštame, kaip kiekvienas, kuris yra „B2B“ tikslas, nenustoja toks būti išėjęs iš biuro ar prisijungęs prie interneto užkandžių metu tarp darbo.

Jie yra tas pats asmuo. Pakartotinė rinkodara jiems „Facebook“ tinkle yra patikimas būdas likti jų svarstyme.

Norėdami nukreipti naujus vartotojus, „Facebook“ siūlo šiuos tikslinius segmentus, kurie gerai atitinka B2B poreikius:

  • Darbdavio vardas.
  • Darbo pavadinimas.
  • Užimtumo pramonė.
  • Palūkanų pramonė.
  • Darbdavio įmonės dydis.
  • Verslo keliautojai.

Kita B2B taktika, kurios verta laikytis, yra panašios auditorijos kūrimas remiantis esamu el. Pašto sąrašu, svetainės lankytojais ar klientų baze.

Nors tai nėra būdinga tik „Facebook“, o dabar tai siūlo ir kitos platformos, tačiau reklamuotojai matė, kad tai gerai veikia „Facebook“.

„Hawke Media“ „Facebook“ reklamos strategija prasidėjo nuo šio žingsnio ir suteikė jiems 4 kartus didesnę reklamos išlaidų grąžą.

3. Viso kanalo taikymas naudojant kelias įtraukimo formas

Iš visų skaitmeninių platformų „Facebook“ yra bene vienintelis, kuris sėkmingai rūpinasi vartotojais bet kuriame jų įtraukimo kelionės etape.

„Facebook“ skelbimų formatai, taikymo parinktys ir matavimo galimybės puikiai dera su bet kokia rinkodaros strategija.

Naudinga, ar vartotojas yra patarlinio viršutinio kanalo stadijose, atsainiai naršo ir tik pradeda tyrimus, ar mąstysenoje.
skelbimo tikslai

Žinomumo stadijoje „Facebook“ remiamos istorijos, vaizdo įrašų skelbimai, karuselės skelbimai yra puikūs būdai sužadinti kieno nors susidomėjimą, nebūdami per daug tiesioginiai.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Jei vartotojai tikrai nesusimąsto net apsvarstyti jūsų pranešimo, jie nesusitvarkys ir nepasislinks tiesiai pro jį.

Bet jei jie yra, tai yra jūsų galimybė nustebinti ir pradžiuginti juos kažkuo labai vaizdingu, įsimintinu ir parodyti jūsų paslaugą ar produktą, naudingą taip, kad suteiktų vertę.

Tikslas nėra parodyti didelę naudą.

Tikslas yra parodyti tai, kas sujaudins vartotoją ir paskatins jį toliau tyrinėti, kai laikas yra geresnis.

Jei jūsų tikslas yra paliesti kanalo vidurio vartotojus (ty svarstymo etape), „Facebook“ turi šešis skirtingus sprendimus.

Pažymėtina, kad jie leidžia ne tik pritraukti „Facebook“ vartotojus, bet ir paskatinti „Facebook“ nesusijusius veiksmus, kurie įtraukia vartotojus į sąveiką su jūsų svetainės turiniu.

Jei jūsų pagrindinis tikslas yra paskatinti vartotojus aktyviai apsvarstyti jūsų verslą, tada „Facebook“ gali būti visiškai patikimas aukštos kvalifikacijos srauto šaltinis (arba, jei jūsų verslas priklauso nuo programos naudojimo, skatinti diegti programas).

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Į sandorius orientuotiems rinkodaros specialistams bus naudingos konversijos kampanijos parinktys.

Norėdami patobulinti skelbimus, naudokite „Facebook“ siūlomus pasirinktinius mygtukus.

Atsižvelgiant į jūsų industriją ir tikslus, „Facebook“ turi daugybę pritaikytų mygtukų, kuriuos galima įtraukti į skelbimus su konkrečiu raginimu veikti, kad jūsų skelbimas būtų pritaikytas pagal konkretų tikslą (pvz., Užsisakykite viešbučio kambarį, pirkite).

4. Auditorijos skaidrumas

Nors kai kurie programiniai tinklai siūlo panašias auditorijos taikymo galimybes, „Facebook“ auditorijos pasiekiamumas yra labai skaidrus.

Pagal savo pasirinkimą pagal auditoriją jūsų verslas turi aukštą tikslinės auditorijos kontrolės ir skaidrumo lygį.

  • Gerbėjai: Jūsų „Facebook“ sekėjai.
  • Gerbėjų draugai: Vartotojai, kurie yra jūsų sekėjų draugai.
  • Elgesys ar interesai: Vartotojai, kurie atitinka kriterijus, kuriuos pasirinkote pagal kriterijus, apie kuriuos pranešėte patys.
  • Pakartotinė rinkodara: Vartotojai, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje.

Nors kitos platformos automatiškai optimizuos jūsų paskirties vietas, segmentuodami kampaniją „Facebook“, remdamiesi šiais žinomais auditorijų grupėmis, galite gauti įžvalgų.

Abiem atvejais kampanija gali būti gera.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Tačiau „Facebook“ galėsite pamatyti, koks segmentas (-ai) pasirodė geriausiai, todėl priversite kelti hipotezes su galimybe tęsti strategijų testavimą ir tobulinimą.

5. Psichografinis taikymas

„Facebook“ taikymo galimybės gerokai pranoksta demografinius rodiklius.

Vien demografiniai rodikliai prastai nusako kieno nors gyvenimo būdą ar pirkimo poreikius.

Pavyzdžiui, ne visi tūkstantmečiai turi didelę skolą koledžuose arba laikosi gyvenimo būdo, kurį būtų galima susieti su mažomis disponuojamomis pajamomis.

„Facebook“ taikymo galimybės leidžia taikyti pagal įvairias gyvenimo būdo ypatybes, tokias kaip pomėgiai, gyvenimo įvykiai, elgesys ar pomėgiai.

10 geriausių „Facebook“ rinkodaros privalumų jūsų verslui
Tai leidžia ne tik tiksliau tikslinti, bet ir suderinti skaitmeninę strategiją su neprisijungus pasiekiama taktika, užtikrinant, kad tie patys elgesio kriterijai būtų naudojami visame rinkodaros kanalų derinyje.

6. Taikymas pagal konkurentus

Keletas sprendimų leis jums sekti konkurentų auditoriją.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

„Facebook“ tinkle negalima nukreipti kitų prekės ženklų gerbėjų.

Tačiau vis tiek galite taikyti vartotojams, kurie norimus prekės ženklus nurodė kaip susidomėjimą.

Tai pagrįsta pačių pateiktais duomenimis ir gali būti ne naujausia, nes tai priklauso nuo paskutinio vartotojo atnaujinto nustatymų.

Vis dėlto, ypač jei naudojama plačiu mastu, tai gali būti veiksminga strategija siekiant tinkamai kvalifikuotų vartotojų.

Sukūrus pasirinktinę vartotojų auditoriją, besidominčią daugiau nei 20 žinomų prekės ženklų, galima greitai pasinaudoti tūkstančiais vartotojų, nemokant mokesčių už šiuos auditorijos profilius, kurie gali būti reikalingi kituose kanaluose.

7. Skelbimų formatų įvairovė

Turėdamas 10 „Facebook“ skelbimų formatų, „Facebook“ pirmauja socialinės žiniasklaidos platformose pagal įvairias skelbimų galimybes, kurias ji teikia.

Kiekvienam tikslinio rinkodaros kanalo etapui yra kelios galimos parinktys, dažniausiai naudojamos vaizdo ir vaizdo įrašų reklamos.

Verta paminėti, kad beveik visuose skelbimų formatuose yra kai kurių teksto ir vaizdinių elementų, suteikiančių jums puikią galimybę aprašyti ir parodyti savo verslą.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Sponsored Posts yra vienas skelbimų formatas, į kurį verta atkreipti dėmesį, ypač jei jūsų įmonė leidžia kitiems skelbti savo sklaidos kanale.

Padidinus vartotojo sukurtą įrašą savo sklaidos kanale, bus skatinamas tolesnis bendravimas su kitais vartotojais.

Stiprus vartotojų sukurtas turinys dažnai pranoksta tikslinius skelbimus, nes pastarieji lengviau atpažįstami kaip specialiai sukurti pranešimai.

Priešingai, vartotojų sukurtas turinys yra natūralus ir žmonės, matydami jį, yra mažiau linkę į gynybą.

8. Pritraukite srautą tiesiai į savo svetainę

Kaip buvo pasiūlyta anksčiau, daugelis „Facebook“ skelbimų parinkčių leidžia nukreipti srautą į jūsų įmonės svetainę.

Tiesa, dauguma vartotojų „Facebook“ atidaro ketindami ten likti ir naršyti jo turinyje.

Tačiau, jei jūsų įtraukimas yra patrauklus ir taikymas yra labai aktualus, skelbimas bus pakankamai viliojantis, kad vartotojas galėtų palikti „Facebook“ ir pasiekti jūsų svetainę.

9. Išmatuojamas našumas

Nors tai gali būti akivaizdu, verta pabrėžti, kad „Facebook“ leidžia pranešti apie platų metrikų rinkinį. Atsižvelgiant į skelbimo formatą, yra daugybė metrikų.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Tai apima veiksmus, kuriuos vartotojai gali atlikti prieš palikdami „Facebook“ (pvz., Pasiekiamumą, įtraukimus į skelbimus) į „Facebook“ nesusijusius įvykius (pvz., Konversijos, pajamos).

Vienintelis reikalavimas yra įdiegti „Facebook“ tašką savo svetainėje.

Nors naudojant trečiųjų šalių analizės stebėjimą galima pranešti apie pagrindinę konversijų metriką, „Facebook“ remiasi savo tašku, kad automatiškai optimizuotų kampanijas.

Be jo „Facebook“ negali tobulinti vartotojų profilių, kurie konvertuojami geriausiai, ir toliau skelbimus rodys tam pačiam vartotojų spektrui visos kampanijos metu.

10. Įsitraukite į esamą auditoriją

Vienas svarbus „Facebook“ reklamos pranašumas yra tai, kad ji ugdo ir padeda auginti „Facebook“ sekėjus ir gerbėjus.

Nors persiuntimo svetainės srautas, svetainės įtraukimas ir konversijos yra labai svarbūs, taip pat svarbu reguliariai bendrauti ir palaikyti „Facebook“ auditoriją.

Pagalvokite apie savo „Facebook“ profilį kaip apie antrą savo įmonės svetainę - dar vieną skaitmeninį jūsų verslo plėtinį.

Kaip ir jūsų svetainėje bei bet kokiame neprisijungus prie interneto, laikui bėgant, kai kurie vartotojai natūraliai mažiau susidomės bendravimu su jumis.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Jiems reikia priminti ir nurodyti naujas priežastis, kad jus neaptartų.

O vartotojus, kurie išvažiuoja visam laikui, reikia pakeisti naujais.

„Facebook“ reklama, nesvarbu, koks yra pagrindinis tikslas, visada turi gyvybiškai svarbią naudą - padidinti savo sekėjų bazę ir suteikti savo esamiems gerbėjams ką nors naujo apsvarstyti.

Jei biudžetas leidžia, galima periodiškai vykdyti kampanijas, skirtas tik esamiems stebėtojams.

Vien tik sekėjas neužtikrina, kad pamatysite visus naujinius.

Remiama kampanija, nukreipta į sekėjus, taip pat negarantuoja, kad pasieks visus sekėjus.

Tačiau tai leis daug labiau suartėti, paskatins vartotojus pradėti savo noru dažniau tikrinti jūsų profilį.

Tai yra 10 pagrindinių išskiriančių „Facebook“ ir kitų socialinės žiniasklaidos platformų bei kitų skaitmeninių kanalų pranašumų.

Kaip ir jie, „Facebook“ skelbimų platforma siūlo patogius biudžeto valdymo įrankius, beveik realiuoju laiku stebint rezultatus, prieinama kiekvienam verslui, neatsižvelgiant į jo dydį, ir gali pasiekti išmatuojamų rezultatų, įskaitant pajamas.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Galiausiai, taip pat yra netiesioginė nauda, ​​padedant jūsų natūraliai paieškai, išlaikant savo „Facebook“ buvimą.

„Facebook“ reklama gali padėti padidinti jūsų socialinius signalus (t. Y. Pasidalijimus, teigiamus įvertinimus ir komentarus), kurie gali netiesiogiai paveikti jūsų SEO reitingą.

Puiki galimybė reklamuotis

Prieš pasiekdami COVID-19, vartotojai jau praleido vidutiniškai 58,5 minutes per dieną „Facebook“.

Pandemijos metu „Facebook“ ir socialinės žiniasklaidos priemonės dar labiau išaugo.

Dabar yra pats tinkamiausias laikas pasinaudoti šiuo kanalu ir paskatinti atsigauti.

Daugiau šaltinių:


Vaizdo kreditai

Visos autoriaus darytos ekrano kopijos, 2021 m. Rugpjūtis

Please rate this

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *